SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki

  • masa pelepasan:2023-12-14 20:03:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:159
  • Penerangan pantas:

    Surif, dengan kekuatan dan ketat yang baikAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga d

Kandungan artikel
dengan kekuatan dan ketat yang baik

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta,SurifTanda pengubah kuasa jenis kering, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

SurifPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

NanningBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,SurifSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Kurs kerja(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

OK atau tidak?Solusi bunyi pengubah jenis kering

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

SurifDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

SurifMaklumat produk lain
  • Kedai kecilPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPunca turun naik pasaran

    Kedai kecilPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPunca turun naik pasaran

  • Phnom PenhTransmission transformerPrestasi dan kegagalan produk

    Phnom PenhTransmission transformerPrestasi dan kegagalan produk

  • Macelift hidraulikCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    Macelift hidraulikCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • MacePembuat jambatan naik automobileProfesionalisme apa yang hendak digunakan

    MacePembuat jambatan naik automobileProfesionalisme apa yang hendak digunakan

  • GaobeidianJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikCara memilih cat berasaskan air

    GaobeidianJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikCara memilih cat berasaskan air

  • GaobeidianPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingCara menjual

    GaobeidianPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingCara menjual

  • GaobeidianPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaCiri reka bentuk

    GaobeidianPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaCiri reka bentuk

  • SihanoukvilleTuba kuasaPengenalan dan majlis penggunaan

    SihanoukvilleTuba kuasaPengenalan dan majlis penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki memberi anda SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki oleh syarikat kami, perkhidmatan SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki. SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SurifSpesifikasi kemampuan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga semasa menggunakan dan membaiki, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!